Elbaria 2025 Zomerspecial
De grond onder jullie trilde en begon de lucht in te vliegen… Nu zitten jullie op een vliegend eiland, hopen dat jullie weer thuis komen. Ook benieuwd hoe het verhaal verder gaat? Kom dan naar de Elbaria Special in augustus!
Dit zal een ééndaags-evenement zijn, vol in het teken van roleplay en puzzels. Krijgen jullie het voor elkaar om het vliegende eiland terug te krijgen in jullie eigen wereld? Of missen jullie je halte en zien jullie je thuis nooit meer terug?
OC uitbrief
Lieve Elbarianen,
Het is bijna zo ver! Over een aantal weken is het tijd voor hét zomerevenement van Elbaria 2025! In deze brief kun je alle informatie lezen die jij nodig hebt voor aankomend evenement.
Hieronder zal je alle praktische informatie vinden, zoals de prijzen, tijden en locatie.
Datum en tijd
Het evenement vindt plaats op 23 en 24 augustus 2025. Je bent zaterdag welkom vanaf 12:00, en maximaal 13.30 willen we beginnen met spelen. We bieden een avondmaaltijd en ontbijt de dag erop. Het spel zal eindigen rond 00.00. We zullen 24 augustus in de middag weer afbouwen & vertrekken.
Inschrijvingen
Momenteel hebben wij een limiet van 35 deelnemers vanwege de locatie: 20 spelers, 10 figuranten, 5 SLs.
Wanneer je je inschrijft terwijl alle plekken al vol zijn, dan beland je op de wachtlijst, dit zullen we kenbaar maken aan je! Je inschrijving is pas voltooid als je het inschrijfformulier hebt ingevuld EN hebt betaald!
Prijzen
Voor aankomend evenement gelden de volgende prijzen:
- Speler (PC): €45 (uitverkocht)
- Figurant (NPC): €35
- Spelleiding: €35
- Crew: €0
Indien je geen lid bent: Kost dit helaas 10€ meer! Ben je nog geen lid van Attila? Wordt dan lid! Lidmaatschap kost €20 per jaar. Ben je nieuw of ken je iemand die een keer mee wil doen met onze LRP? De eerste keer krijg je een korting van €10 op je deelname als speler of figurant!
Grote Broek, Kleine Broek
Draag jij de vereniging een warm hart toe en wil jij meehelpen om zo veel mogelijk deelnemers de mogelijkheid te geven om mee te doen, dan kun je meedoen met de Grote Broek. Door mee te doen betaal je €10,- tot €15,- extra voor je eigen kaartje, waardoor iemand anders korting kan aanvragen. Hiervoor kun je bij het overmaken van je inschrijfgeld het extra bedrag aan je betaling toevoegen met de opmerking “Grote Broek” bij de overschrijving.
Wil jij graag meedoen, maar merk je dat de prijs van het evenement net iets te hoog ligt, dan kun je meedoen met de Kleine Broek. Hiervoor kun je een mail sturen naar de penningmeester met de vraag of er nog kleine broek kaartjes over zijn!
Voor financiële vragen kun je een mail sturen naar schatkistbewaarder@attilalrp.nl.
Locatie
Het evenement zal dit keer plaatsvinden op een coole en unieke locatie: De Westbatterij in Muiden. Hieronder kun je het adres vinden:
Westbatterij (Vesting Muiden), Westbatterij, Zuiderzeedijk, 1398 BA Muiden
Heb je vragen over vervoer, zoals over pendelen of carpoolen? Stel deze dan in de Discord server in het kanaal #vervoer.
Slaapplekken
De slaapplekken op de locatie zullen binnen zijn. Neem je eigen matje en slaapzak mee. Er kan pas geslapen worden als het laatste spel (rond 00:00) is afgerond. Hou hier rekening mee!
Eten en Drinken
Tijdens het evenement wordt er eten en drinken verzorgd. Het menu voor de avondmaaltijden wordt later gedeeld op de discord. De volgende maaltijden zijn inbegrepen in het evenement:
- Zaterdag: avondeten
- Zondag: ontbijt
Koffie en thee zijn inbegrepen in de prijs. Bij de bar kun je drinken en snacks krijgen met je eigen barkaart die je op het evenement kan kopen (contant of met PIN).
Opt-out avondmaaltijden
Deelnemers die hun eigen avondmaaltijden willen verzorgen kunnen kiezen voor een Opt-out. Dit houdt in dat je ervoor kan kiezen om je eigen avondeten mee te nemen in ruil voor een korting van 5 euro.
Alcoholbeleid
Tijdens het evenement zal er alcohol geschonken worden door de Yurth. Het meebrengen van eigen drank is niet toegestaan. Er is geen alcoholverkoop onder de achttien en er mag ook geen alcohol voor minderjarigen gekocht worden.
De regels met betrekking tot alcohol zijn ook terug te vinden op onze pagina over verwachtingsmanagement. Voor meer informatie, zie ook het alcoholbeleid van de Yurth.
Verwachtingen
Om duidelijk te maken wat deelnemers tijdens de evenementen van Attila kunnen verwachten en wat wij van onze deelnemers verwachten, zijn hier de verwachtingsmanagement en de safety & consent regels. Wij verwachten van onze deelnemers dat zij deze regels een keer doorlezen voorafgaand aan onze evenementen. Voor vragen over deze regels kun je contact opnemen met rollenbewaarder@attilalrp.nl.
Fotoshoot op zondag.
Ga zondag nog niet vroeg weg, want zondag is er de mogelijkheid om een fotoshoot te doen in de prachtige locatie! Er zal een fotograaf aanwezig zijn om jullie prachtige uniformen op de foto te zetten voor zowel eigen gebruik als (natuurlijk met jullie toestemming) onze website!
Vragen
Heb je nog vragen? Stel deze dan in de Discord server aan @bestuur of mail naar rollenbewaarder@attilalrp.nl voor OC vragen. Voor IC vragen, stel deze in de Discord server aan @SL of mail naar spelleiding@elbaria.nl. Vragen over je personage, zoals je karakterformulier en achtergrond, kunnen via mail gesteld worden aan karakters@elbaria.nl.